M&M Inghelbrecht

Bjorn Versluys - marketingmanager

M&M Inghelbrecht - website

Al sinds 1960 is M&M Inghelbrecht een begrip in Oostende en ver daarbuiten als BMW Motorrad-concessiehouder. Een echte belevingswinkel voor motoren en accessoires verdient een online ervaring die helemaal aansluit bij de waarden van het merk – en daar zorgde Cooldrops dan ook voor.

Van analyse tot creatie: M&M Inghelbrecht is dankzij z'n website nu ook op het internet de referentie voor elke motorliefhebber. Proefritten boeken, de catalogus bestellen of op de hoogte blijven van de nieuwste trends: het kan allemaal op de nieuwe website.

Benieuwd naar het resultaat?

M&M Inghelbrecht koos voor:

Bjorn Versluys - M&M Inghelbrecht

Bjorn Versluys - marketingmanager

M&M Inghelbrecht

Een grondige analyse leverde een mooi eindresultaat! Het Cooldrops-team gaat geen enkele vraag of uitdaging uit de weg.
showroom
Moto's Inghelbrecht Oostende Logo

Het resultaat

Van analyse naar allround website

Geen website zonder grondig plan, natuurlijk. Onze digitale strateeg lichtte de bestaande online inspanningen door en kwam met een helder digitaal businessplan.

Online leadconversie, connecteren met de motorliefhebber en een eigen blog: daar kon de zaak haar waarde bewijzen. Het Cooldrops-team ging aan de slag en bouwde een Flex-website op maat. Zo kon marketingverantwoordelijke Bjorn nog beter aan de slag met nieuwsbrieven en reviews via een site die de fysieke motorwinkel recht doet.