Inatura website

Sinds 1996 legt Inatura zich toe op de productie van “natuurlijke wellness producten” met een pittig karakter. Ongetwijfeld ken je het “Kersepitje” – het originele  kersenpitkussentje uit Antwerpen – waar het allemaal mee begon. Internationale belangstelling bleef niet uit. Naast Europa bedienen ze ondertussen ook de Russische en Aziatische markt.

Inatura wil hun online aanwezigheid sterk verbeteren en zochten begeleiding om dit op strategisch vlak te realiseren. Een onderdeel daarvan was een visueel sterke website, die een duidelijk productoverzicht biedt van de verschillende merken. Op termijn overwegen ze om over te schakelen naar een volwaardige webshop om ook online hun klanten rechtstreeks te kunnen bedienen.

Benieuwd naar het resultaat?

Inatura koos voor:

Inatura - logo

Arop

Inatura

Online aanwezigheid versterken aan de hand van een visueel sterke en overzichtelijke website.
Inatura website
Inatura website

Het resultaat

Een bedrijf waar iedereen warm van wordt. Ook online.

Het resultaat was een voorbeeldtraject waarbij (digitale) strategie, design en website development elkaar opvolgden en aanvulden.

Deze samenwerking resulteerde uiteindelijk tot een website die vanaf de startpagina tot aan de contactpagina duidelijk maakt dat Inatura een warm bedrijf is. Hun 5 nobele doelen spelen hierin een belangrijke rol. Ze kunnen bijvoorbeeld op iedere pagina de headerfoto aanpassen om het meest relevante en aansprekende beeld te kiezen.

Naast de aanpasbare headerfoto's, heeft iedere paginatype zijn eigen structuur zodat ook hier alles op maat kan verwerkt en getoond worden. Zo biedt Inature de juiste informatie in de juiste vorm aan.