Content Pack

SEO copywriting

copywriter

Geschreven door professionele SEO copywriters

research

Gebaseerd op een persoonlijk interview en grondige research

 

keywords

Met de juiste keywords en zoekmachine-vriendelijk

Is SEO copywriting iets voor mij?

 

Eens je je website hebt, is het vanzelfsprekend belangrijk dat de teksten die er op staan mensen aanzetten tot bepaalde acties. Of je jouw bezoekers nu een afspraak wil laten maken of hen een bepaald product wil laten kopen: je moet altijd zorgen voor heldere, goed geschreven teksten. Daarbovenop moeten uw teksten gevonden worden door de zoekmachines. Indien ze niet gevonden worden door zoekmachines zullen ze ook niet gelezen worden. Onze SEO copywriters zijn hierin gespecialiseerd en zij zorgen ervoor dat uw teksten makkelijk vindbaar zijn.

Voor elk budget
Content Packs voor elk budget

Content Packs starten aan 200 euro voor de Fix-websites. Daarvoor schrijven ervaren SEO copywriters al de nodige copy om snel van start te kunnen gaan. Voor grotere websites, zoals onze Flex- of Parallax-websites nemen we een telefonisch interview af om jouw onderneming beter te begrijpen. Tijdens dat gesprek gaan we ook dieper in op jouw commerciële behoeften en het doel van je website. We graven zelf naar extra informatie, ook naar die van jouw concurrente. Simpelweg zodat we voor jou de beste teksten kunnen schrijven.

Keyword research
Keyword research

Wat standaard vooraf moet gaan aan het schrijven van content, is een keyword research. Via verschillende tools gaan we na wat de belangrijkste zoekwoorden zijn voor jouw website en onderzoeken we ook die van concurrerende websites. Op basis van deze keywords schrijven we nadien de content, zodat bezoekers die deze zoekwoorden gebruiken idealiter op jouw website landen.

Activerende content
Activerende content

De content op je website mag geen plat sales praatje zijn, maar moet mensen op een bepaalde manier activeren. Activeren kan veel verschillende dingen betekenen, maar we mikken op z'n minst op het onthouden van jouw boodschap of onderneming. Daarnaast kunnen ook stukken worden geschreven die meer focussen op conversie zoals blogberichten over producten of beschrijvingen van diensten.